GLADE OG TILFREDSE KUNDER

Vi har eksisteret i 12 år og har rigtig mange trofaste og glade kunder. Vi har selvfølgelig aldrig nogensinde snydt nogen. Vi har i de 12 år tabt én sag i Forbrugerstyrelsen og det er den sag, som Realityportalen netop omtaler. Vi var meget uenige i afgørelsen og er det fortsat. Havde vi vidst, at der med afgørelsen fulgte nu årelang chikane og stalking fra Henrik Turkings (klagerens) side, var vi gået rettens vej og havde ikke blot accepteret afgørelsen. En sådan afgørelse bygger på et skøn fra en reelt konkurrent – læs guldsmed. Henrik Turking var før køb af forlovelsesringen for tre år siden orienteret præcis om ringens pris og diamantens kvalitet. Men han fortrød som Cengiz Mads Salvarli købet. Henrik Turking står bag den aktuelle bagvaskelse. Det var ham, der kontaktede Cengiz Mads Salvarli og efter alt at dømme ham, der har været drivkraften i de injurierende angreb og nu kontaktet Realityportalen. Hvad angår pris blev både Henrik Turking og Cengiz Mads Salvarli forinden købet oplyst helt korrekt om alt herunder diamantens kvalitet. Prissætning handler som altid om udbud og efterspørgsel. Er man oplyst om pris er det op til kunden at afgøre, om han har råd til og ønsker at gennemføre købet. Både Henrik Turking og Cengiz Mads Salvarli accepterede prisen forinden. De var begge helt frit stillet til at handle andre steder. Begge ønskede brændende at handle hos os og købe vores brand.

Jeg skal for en god ordens skyld præcisere at følgende er sendt til Realityportalen.dk:

Jeg skal omgående og uden yderligere ophold bede jer om at enten fjerne jeres artikel eller ændre indhold på artiklen i lagde på i går. Det er stærkt injurierende at bruge ordet dom. En afgørelse i Forbrugerstyrelsen er ingen dom, forbrugerklagenævnet er ikke en domstol. Det er således både injurierende og grov tilsidesættelse af god presseskik. Jeg imødeser omgående handling.

Jeg skal for en god ordens skyld præcisere at følgende er sendt til dagens.dk:

Jeg skal omgående og uden yderligere ophold bede jer om at enten fjerne jeres artikel eller ændre indhold af artikel i netop har lagt på. Det er stærkt injurierende at bruge ordet svindel. Vi har aldrig svindlet. En afgørelse i Forbrugerstyrelsen er ingen dom ej heller bevis på svindel. Forbrugerklagenævnet er ikke en domstol. Det er således både injurierende og grov tilsidesættelse af god presseskik. Jeg imødeser omgående handling og afventer bekræftelse.

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top